Foto's Suriname - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sofie - WaarBenJij.nu Foto's Suriname - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sofie - WaarBenJij.nu

Foto's Suriname

Door: Sofie

Blijf op de hoogte en volg Sofie

24 Oktober 2007 | Nederland, Amsterdam

Hellow,

Ik ben nu op mijn werk maar daar heb ik wat problemen om foto's van Suriname op deze site te zetten.
Voor foto's van Suriname kijk op http://sofie1986.hyves.nl.
Klik bovenaan op 'foto's' en dan op de map Suriname.

Liefs, Sofie

  • 14 November 2007 - 21:25

    Mama:

    hoi sofie nog een nachtje slapen en dan zijn we bij jou, kan me niet voorstellen,
    je moet deze site weer eens updaten.xxxjes mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 Maart 2008

Wake boarden & weer een vakantie:D

11 December 2007

Vakantie Sint Maarten

24 Oktober 2007

Foto's Suriname

22 Oktober 2007

Terug uit Suriname

28 September 2007

Update
Sofie

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 54960

Voorgaande reizen:

05 September 2007 - 14 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: